I mina skor..
Buhu, vart inge Bingo Lotto för min del. När man for hem till mami
och käkade så kom man på klockan 17:30 att jag skulle köpa
lotterna då.. 30 minuter innan programmet skulle börja.
Hade ingen aning om det var klockan 16:00 eller 17:00 som dom
inte får sälja lotterna mera så jag fick skynda mig som satan ner
till 9:an.. Jaha! Då vare klockan 17:00 som dom inet fick sälja dom
mer då. Då vart de att tröst köpa en tidning istället..
Inge Bingo Lotto för min del hahah...



Nej nu ska jag kämpa vidare med matten.. Har ett prov kvar och göra
sen är jag klar med Matte A. .. och gör jag de inte klart måste jag läsa
om hela jävla bajs kursen :-S

 



Status: Inaktiverad

Man hinner nästan inte ens fatta vad som händer runt omkring en längre.
Saker händer och man står där nästan förvirrad men jag släpper det vidare
och låter det bara hända ändå. Tänker inte hålla emot längre.
Känns som man skiter i vilket som händer, man orkar nästan inte bry
sig längre. Det finns som ingen ork. 

Man bygger upp bara sådär och sen bara kastar bort det, då verkar
det som att de som har hänt inte har betytt ett skit för en.
Men det har betytt något, det har betytt väldigt mycket.

Ja jag kanske är känslig, men jag visar bara mina känslor.
Det är mänskligt och det är sån jag är..

-

Bara det som jag fattar som andra läser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback