13, a bad number?
Ja, i helgen ha man flyttat igen, det börjades direkt på Fredagen!..
13 ggr har jag flyttat nu med mamma, 13 hela ggr. Det är fan mkt! haha!
Har för mig att 13 ska vara ett dåligt nummer men får hoppas det blir  bra
där vi bor nu iaf, och att vi kommer vi där länge så man slipper flytta igen..
Även fast jag bor inne i ett fråd!!! Fast det går ju att göra hemtrevligt där också :-P
Vi bor mellan 1-3 år på varje ställe typ, sen är det bara att flytta igen..

I helgen ha man inet gjort så himla mkt, det har mest vart lungt förutom att man
har måstat hjälpa mamma och flytta då haha.. Det började flyttas direkt när man klev
av bussen i Bjurholm. Som tur så hade vi då några som hjälpte till och flytta.
Marita (Min moster), Sune, Mona, Siv, Annica och min lilla söta kusin Albin :-)
Ulla-Maj ville då inte att vi skulle flytta, eller mamma då! haha..
Hon stod i dörren och gnällde på mamma.. "Marlen, jag vill inte att du ska flytta!"
Haha! Tro den lille tanten hade fått i sig en hel del för mkt alkohol..
När Sune satt på trappen och vilade efter allt springande upp o ner i trappen så
kom Ulla-Maj ut...
 "Vad sitter den fetknoppen där för? Upp och bär nu, du måste ju röra på dig!"
En eller två drinkar för mycket kanske? haha! Jag fick då försöka hålla mig för skratt.

Hmm.. Frånvaron bara rasar, är inte nöjd på mig själv för 5 öre. Men har hamnat i
en sån där "sov-svacka". Försover man sig rejält en gång så gör man de hela tiden
sen, och det är förbannat svårt att kliva upp. Men men.. 53 timmars frånvaro! :-/


 

                
ICE // Den söta "pinnen- i-stjärten-killen"..











Födelsedags barnet:
Min lille mamma fyller år på Onsdag dessutom!
Men då är jag ju här i stan och har tvätttid :-/ Får försöka att ta någon annan
dag att tvätta på istället, måste ju hälsa på lille mamma.. Eller lille och lille
och fyller ju 40!! Min mami börjar bli gammal! haha!.. Men kommer jag i tid
dom här två dagarna i skolan utan problem så far jag hem och hälsar på lille
mamma... :-)

Igår så for jag inte hem till Umeå, var tvungen och stanna kvar i Bjurholm
för att Älsklingen ville de. han ville inte att jag skulle fara hem haha..
Så då skulle jag få ta 06:35 bussen dagen efter.. :-/ Men men!
Vi såg då iaf på Butterfly Effect 2, ganska bra film faktiskt fast första
filmen är ju alltid bättre. Jag lever mig in i filmerna så mycket så det blir
ju nästan hemskt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback