- Summer
I helgen så var det Bjurholmsdagarna! har aldrig haft så jävla kul på länge som
jag hade då. Skrattade hela tide hela kvällen :) .. Ungefär! haha!
Fast man blev lite väl på lyset bara.. Brukar inet bli så himla kanon men aja!
det funkade ändå :) Fick ju träffa Anton och allt också :)


                     BJURHOLMS DAGARNA?

Hoppas det man gjorde den kvällen uppskattades
och tog vara på det man menade och sa.
Hoppas det blir bättre för dig iaf, inge förtjänar att
att må dåligt. Ingen av er förtjänar det!
Hoppas jag hjälpte er en liten bit på vägen iaf.....

Lillebror Markus fyllde ju 6 år på lördagen också. Skulle ju fara och hälsa på
honom på Fredagen emn de sket sig. Hade inte vänt tillbaka dygnet så när
man skulle fara med Pelle till Umeå vid 10 så hade jag precis somnat.
Så det var ju skit! Fick veta att farfar & Olga va där också på Lördagen när
Markus fyllde är men då var man så dålig så man for aldrig. Det kostar
att ligga på topp! haha! Fy fan.. På kvällen så  for man in till Umeå med
Grynet, Jonken & Biffen nog dålig som man var men blev bättre när man
fick träffar nöt grabbarna :)

Var i Salusand igår också med mamma, Robin och Jens! Skojj föutom att det blåste
som satan. Brände mig på ryggen på köpet också! haha.. Sånt men får ta :)



                                                 SALUSAND

Fick se vilken röj det var när Damian Marley var i Sthlm också. Fy fan av sur jag blir!
15.000 personer var och kollade på honom. Tänk jag och Gojj kunde ha vart en utav
dom som var där :( Buhu! Fick veta idag cokså att jag kunde ha fått resan betalad ner
och allting för och fara dit så det känns väldigt bajsigt de!




Kommentarer
Postat av: Gojj

jaha här snor man bilder din lille rackare!!

2006-07-07 @ 20:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback