Summer of 06
Ja för någon vecka sen slutade jag jobba. Två veckor sen eller något sånt. Nästan så man
längtar tillbaka det va så jävla söta och snälla ungar där! haha.. Två stycken av dom var så jävla
söta och hur snälla som helst! Känns som att man inte har gjort någonting den här
sommaren alls. Inte mycket man har att tänka tillbaka på iaf. Jag som skulle göra den här
sommaren till ett ända stort minne så man kunde tänka tillbaka på allt kul man hade
gjort men nej nej.. Det jag kommer på nu är väl att man har jobbat.. Hmm.. For till Åsele
men då gick man bara på marknaden. Vart ingen hel helg med massa
festande sen att man har badat då också i sommar...

Har faktiskt badat två ggr den här sommaren, haha! For och badade igår. Helvete, det var fan
varmt i vattnet för en gång skull. Men jag tror att jag var ganska ensam om att tycka det men! haha!
Sen så skulle vi fara ut till hopp tornet i Angsjön men då visste jag och Gojj inte om vi skulle klara
av att simma ända dit ut så Gojj hyrde en mini båt och rodde och jag snål åkte med! haha..
Fast jag simmade tillbaka själv, fast när man hade kommit halv vägs så var jag då så förbannat
less i kroppen men jag tog mig i land ändå.. haha!




EN DAG PÅ ULVÖN












Det har hänt konstiga saker dom här senaste dagarna men vad gör man?
Bara till att gillalalala läget och ställa upp då..
Jag som hade tänkt att fara till Stockholm i sommar men det verkar inte heller bli
av de. Vill inte fara dit ner själv om min faster ska jobba men men :-/
Och snart börjar skolan igen. VILL INTE! Blir bara depprimerad utav att tänka
på det! haha! Men men det är bara att gillalalala läget! Nej nu har jag lyssnat för mycket
på Tomas Ledin nu får jag ge mig..

Igår så satt man bara hemma hos Gojj, helvete va slö man var i kroppen.
For förbi Johannes senare på kvällen, dte var faktsikt riktigt skojj även fast
men var lite trött men :-) Bror for in på akuten igår också :-/ Inte kul!
Han opererades tydligen klockan 03:00 i natt. Det var den där blindtarms-
tjosans som skulle bort så det var ju mindre kul de. Så nu ska man ta hand
om lille Mikka i veckan för mamma ska bort till bror.
Nu man man nästan nyss hem från Lil' Grynet. Ska försöka få tag i Gojj & Johan
någon gång så man kan höra med dom om man skulle fara på bio eller något sånt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback