Flying away

Igår så tog man sin Japan-Skit och körde till pappa.. 5,3 mil! haha..
Mamma var i stan hos sin kusin så jag kunde inte få skjuts in :-/
Men det gick lika bra att köra in, även fast det tog en timma men hehe..



     



När man kommer till pappa så frågar han om jag ville flyga med honom.
Men jag sten vägrade först! Då kladde Markus mig fegis så då vart jag
tvungen att flyga, haha. Var tvungen att käka först innan jag flög dessutom,
vart så jävla nervös. Gillar inte höjder direkt. Men kul och göra saker mot
sin egen vilja ibland, låter kanske stört men det är fan kul! :-D Haha!
   Barbro fick flyga med pappa först så jag fick se hur det gick till, sen vart
det min tur. Fy fan.. Helvete vilken panik jag fick när vi skulle iväg, fanns ju
ingen att hålla sig fast i. Men man fick värsta kicken när man skulle åka upp!
Ojoj! haha..Sen när man va uppe i luften så kunde jag inte sluta skaka än
hur mycket jag försökte slappna av! haha!



     



På kvällen skulle man försöka att fördriva tiden så då säg man på
Fröken Sverige. Bra nog störd/flummig flim haha.. Tycker tjejen som
är med i filmen som spelar Elin i Fuckin Åmål också är så jävla bra, hehe!



Helgen
Ja i helgen ha man inet gjort så himla mycket. Vart lite festande.
Gojj den korven hade vart och köpt en bil en riktigt fin en måste jag då
säga att den var. Undra vad jag kommer få för 18 års bil då?
En gammal skruttig Volvo typ skulle jag tro haha! Fick ju en jätte fin bil av
mamma men då ville jag inte ha den så dum som jag var. Jag skulle ha en
Mercedes eller en BMW. Dum brud! Väldigt dum brud man är då.. eller var haha!
 Men men det fixar sig alltid. Får sno mamis bil elr nåt! :-P




/ Angelina Jolie 




Några saker som gjort en rätt så jävla irriterad i helgen men åsså
en del som har gjort en glad i helgen också. Vissa måste försöka
lära sig att gilla läget och försöka gå vidare, inte fortsätta älta på
saker och ting. Då kommer man ingenstans, kanske lättare sagt än
gjort men det måste du försöka förstå själv också någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback