Running for a better life?

brandos.se

Nu har jag förhoppningsvis fått tummen ur röven och ta mig an att träna! Man kan ju knappast må sämre, därför jag gör de. Sen mycket av det jag har problem med kan ju minskas och bli bättre tex att jag pressar tänderna så, det är helt klart en pina och förstör så mycket för mig. Genom att springa/jogga så blir ju kroppen mer stimulerad och mår bättre. Så förhoppningsvis så får man det minskat sen en men tränad kropp, de är ju inte fy skam. Det är ju bara plus! :D

Tänkte köra på de här skorna, de är gjorda så att man inte belastar lederna fel och inte sätter ner hälen då man springer/jobbar. Otroligt lätta är som också så de kännns inte som att man har något på fötterna :) Tänkte från början köra med Reebok Easy Tone men då läste jag mer om dom på nätet och de håller ju inte alls vad de ska, bara massa PR skit snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback