Ge mig ett jobb!
Nu har jag vart arbetslös sen den 12 december. JAG BLIR TOKIG!
jag vill inte vara kvar på Nyåkers pepparkakor heller, nu är jag less på att jobba ständigt natt och vara ledig enbart lördagar. Man får ju inge liv! Jag ska försöka hitta mig något nytt så vill jag ta mig till Umeå, vill inte vara kvar här i Bjurholm. Finns dels inte så mkt som håller en kvar och jobben är bara bajs.

Har förtillfället min finaste pojkvän, André, i Norge nu. Han är där och söker jobb så nu ska vi båda söka som tokar och försöka ta oss ditt och tjäna massa pengar och få en liten upplevelse!
Vill verkligen utvecklas som person nu när jag känner att jag kan och har de i mig. Tänka att få tjäna mer pengar och få utvecklas och uppleva något samtiigt, kan de bli bättre? Nu gäller de bara att hålla tummarna för att man hittar sig något jobb där också. Hoppas, hoppas att det blir Kristiansand nästa!

Kommentarer
Postat av: Felicia

fin blogg!

allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback