Hey 2011!
Här sitter och och myser med nyårs baksmällan. Inte speciellt farlig baksmälla måste jag säga, burkar ha väldigt tur med att klara mig väldigt bra dagen efter. Inga större problem, precis som vanligt fast lite slöare. Sämre är det ju för min stackars älskling Isak. Ajaj!
Igår vart de sista minuten beslut för mig och Isak .. Som vanligt, haha. Vi drog in till Umeå och festade på Ålidhem. Det var inte bra men det var då inte dåligt heller, brukar inte direkt ha så stora förväntningar på nyår längre. Det är ju liks ändå inget speciellt egentligen. Var inte långt ifrån att man lika bra kunnit sitta hemma och tjocka och fota på tolvslaget. Absolut inte helt fel heller!

Helt jävla ärligt tycker jag det är skit mysig dagen efter då man är bakis. Man ligger bara hemma och myser och äter massa gotta. Då är det extra mycket tillålet att trycka i sig något riktigt onyttigt. Nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem så vi kan äta ännu mera gotta och mysa till en film.
Tack till Micke & Emma som var så gulliga och skjutsade oss! :-)

Någon som gett något nyårslöfte då? Själv har jag då inte gett något för jag är så kass på att hålla dom. Men då är det alltid nyårs löften som att man ska sluta röka eller snusa och det funkar aldrig för mig med tvång. Något som däremot alla borde börja med att börja säga vad man tycker och känner och då tänker jag på det positiva. Folk runt omkring en borde få höra oftare hur man känner för dom, hur fin dom är som person, att dom klär sig fint eller bara är en glädjespridare. Bara något litet, något lätt kan göra stor skillnad för någon annan!

Då säger jag väl gott nytt år till er alla, nytt år nya tag! Och fingret till alla små f*ttor här omkring som gillar att snacka massa skit. Ta reda på sanningen istället, lev inte på rykten, skaffa eran egen åsikt. Om inte annat kom fram och fråga istället om det stämmer eller inte än att sprida massa dynga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback