Dag 07 – Min bästa vän
Nu är det faktiskt så att jag har inte en utav en bästa vän x 4! Jag har det bäst!


Gojj & Gryn

Först har vi ju brudarna i två nyanser av brunt, Gojj & Grynet! Top of the list!

Gojj har vart min vän enda sen hon nästan komme hit till Sverige när hon var 7 år. Kanske då hon var 9 år eller något började vi att umgås mer och mer. Jag bjöd hem henne en gång berättade mamma när hon nyss hade flyttat hit. Då skulle vi äta mellanmål och Gojj fick yoghurt och det var det äckligaste hon ätit. Svensk yoghurt var ingen hit! Haha! Vi har alltid gått i samma klass, nästan samma skola också i gymnasiet. Hon gick bara i en skola 100m från min nördskola :-) Hon har funnits där. Men den personen hon blivit och är idag är ju bara det bästa man kan ha!

Gó Grynet, började jag umgås med för första gången då jag gick i 7:an eller 8:an. Jag tyckte de var jätte konstigt att hon ville att jag skulle ringa henne om jag skulle hitta på något eller så. Varför ville hon umgås med mig? Jag var ju en plutt, eller kände mig då som de på två år yngre. Hon rä ju världens goaste människa, hur snäll och gullig och glad som helst!
Vi alla tre är nästan lika, vi har ju så klart barnasinnet kvar och det kommer vi långt med. Våran relation till varandra blir ju bara bättre och bättre. Jag blir så glad av båda mina brunos!





Isak

Sen har jag ju min älskling och min bästavän! Han är klart det bästa också! Han är så himla snäll med mig, ställer upp och finns där när jag behöver honom, lyssnar. Han gör mig så glad och får mig att må så bra. Det är verkligen en människa som jag känner att jag kan lita på. Gó jävla älsklingen!




Mamma

Sist men inte minst. Hon har fått stå ut med mig så himla mycket och älskar mig ändå. Vi har en så bra och fin relation idag. Det känns som att det bara blir bättre och bättre. Behöver jag prata med någon så kan jag göra det med mamma :-)

Kommentarer
Postat av: Gojj

Sötnos! Vad söt du är :)

Postat av: Lilla Gryn!

haha!!! mina brunos! ;) älskar dig också snuttegull! ;D

2011-05-02 @ 23:12:48
URL: http://lillgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback