Dag 06 – Min dag
Här har jag seriöst ingen aning om vad jag ska skriva. Kan inte direkt komma på någon dag nu som direkt har vart min dag. Kanske har jag förmånga? Om jag skulle tycka att det skulle kännas som min dag så skulle jag tillbringa den med min älskling Isak. Vi hade iofs rätt många dagar som jag bara njöt av på våran semster. Det var det mysigaste! En dag minns jag som mest då vi kom på en camping sent på kvällen, vi hade inte hunnit äta någon middag så vi bestämde oss för att grilla. Det var en så fin kväll. Vi gjorde i ordning allting och gick ut till vår lilla gulliga klotgrill och grillade. Sen började det regna.. Men det vart ju bara mer mysigt! Sen satte vi oss och åt i den skruttiga lilla 70-tals Polaris husvagnen. Åh, inget kunde förstöra den stunden. Gu så mys! Bara sånna där små saker får mig att må så himla bra med min älskling!

Något annat som skulle vara min dag skulle vara med mina underbara vänner i två nyanser av brunt! Gojj & Grynet! Fara och shoppa en dag tillsammans, se på bio, film eller bara sitta hemma hos någon och snacka eller vad som helst. Dom är ju så klart dom bästa mina brunos :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback