Dag 05 – Vad är kärlek?
Det lät verkligen som en filosofisk fråga nästan i mina öron, haha.
Kärlek, jaa.. Det kan få en att göra väldigt mycket. Bland annat så ger det en känsla av att sväva på moln nästan.

"På rosa moln svävar jag omkring och jag njuter av alla vackra ting.
Och jag tänker aldrig mer komma ner, tänker stanna här.
Förevigt, evigt evigt!
"
CK - På rosa moln
Nästan så :-)

Det dära pirret man får i magen utav att ha den personen i sin närhet. Höra, känna, se, att till och med tänka på! Det finns ju inget bättre, ingen är lyckligare än en själv då. Jag vill bara ha mer och mer av personen tills de inte går att få mer, känns det då som. Humöret man får, man blir så glad, det finns inget så kan få en att bli ledsen. Men sen tycker jag att man får ett ganska bra tunnelseende också. Man hinner inte inse vissa saker ibland för att man är på tok för kär. Det förstår man senare då känslorna har lagt sig. Kanske låter bittert, men så tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback