Dag 03 – Mina föräldrar
Mina päron! Det är ju mamma Marlen och pappa Rolf. Jag har bott med mamma ända sen jag var 1½ år. Hon hade vårdnanden om mig. Pappa var jag och hälsade på varannan vecka från då jag gick i mellan/hög stadiet iaf. hur det var innan vet jag inte. Men det var inte alls gånger jag ville fara till pappa heller helst då jag var i högstadiet, då var det ju fullt upp med kompisar, pojkvänner, fest osv. Det gick ju absolut inte att missa något alls! Jag hade som alla mina vänner i Bjurholm där mamma bodde. Hade inte direkt någon och umgås med hos pappa.

Får många andra kan de säkert se konstigt ut på hur min familj är uppbyggd. Men absolut inte för mig. Jag tycker jag har det mycket mycket bättre än dom som har sina föräldrar som fortfarande håller ihop. Jag har ju det dubbla av det bästa! Ju större familg desto bättre :-)

Tre halv syskon: Robin, Jens, Markus
Mamma + Bonus mamma: Mamma & Barbro
Pappa + Bonus pappa: Rolf och Pelle

Jag, Robin & Jens har samma mamma Marlen. Men vi har inte samma pappa. Robin och Jens pappa heter Krister. Mamma bodde med honom kanske runt 10 år tills jag var runt 12-13 år. Sen kom mina nya bonus pappa in i bilden, Pelle. Han har alltid vart som en pappa för mig. Han har hjälpt mig med så himla mycket och funnits där många gånger för mig. Självklart så tycker jag ju om min biologiska pappa, men de dumma där i våran relation är väl att vi kanke inte känner varandra så väl, inte på djupet. Vi vet inte alls mycket om varandra.
Mitt tredje halv syskon Markus har jag samma pappa med, Rolf alltså. Men han har en annan mamma som är Barbro, pappas tjej.
Utseende mässigt är jag lik mamma tycker jag, det går inte att ta miste på. Men jag har helt klart pappa humor, den bästa humorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback