Dag 02 – Min första kärlek
Oherregud! Ja, jag tänker då absolut inte nämna några namn. Så roligt kommer ni inte att få det, haha.
Men min första kärlek var då jag gick i förskolan eller 1:an tror jag. Jag minns att jag tycker att han var så himla fin och det är han då än idag. Försökte få kontakt med honom men de gick inte så bra direkt, haha! Några år efteråt så när vi gick i 6an tror jag det var så var jag tillsammas med honom för första gången. Jag fick chans på pojken! haha! Var jag världens lyckligaste tjej kanske? Haha!
Varje torsdag eller fredag så tog det slut.. Jag minns första gången så väl. Gu vad ledsen jag vart, vad hade jag gjort för fel? Men dagen efter vart vi tillsammans igen och sådär höll det på i några veckor.
Jag gav honom t.o.m en ros på alla hjärtans dag en gång. Jag nämde det till mamma och hon tyckte jag skulle genomföra det för hon tycke väl de var så gulligt. Men gud så pinsamt jag tyckte att det var att ge honom den, har nästan kvar känslan. Men mer pinsamt tyckte han väl att det var för han visste väl inte vad han skulle säga eller hur han skulle bete sig när jag kom förbi hos han.
Inte lätt med kärlek alla gånger. Helst när man är liten, haha! :-)

Kommentarer
Postat av: lina

Haha ja det blev onekligen spännande utan namn :)

2011-01-09 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback