Money money!
Jag har ju glömt skvallra här att jag ha ju faktiskt fått jobb nu! :D De var sista dagen på praktiken i fredags på Tryckt.se. Så som de ser ut nu så kommer jag börja nu på tisdag, yes! Ska vara på Nyåkers Pepparkakor ändå fram till 13 september sen kan de bli förlängt till december, hihi! Fy fan se skönt och få tjäna sig nå pengar. De är ju helt värdelöst att gå på försäkringskassan och ännu värre a-kassan. Tack gode gud för jobb!

Något som är dåligt är väl att man kommer ju inet få så mycket liv, men defår jag väl stå ut med. Kommer inte få träffa min älsklings Isak nå mkt och inte vänner heller för den delen. Kommer gå eftermiddag nu i två veckor och natt två veckor.

EM 15:15 - 01:30
Natt 01:30 - 06:45

... Om jag nu inte minns helt fel. Men gu så mkt kosing jag kommer få! hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback