Arbetslös = Fredag hela veckan
I söndags var sista passet gjort, klart den värsta natten på länge. En riktigt stort usch!
Hatar när folk ska försöka bestämma över en när dom ligger på samma nivå själv (eller hur man nu ska förklara det.) Det är en annan sak om det är en chef eller om jag har fel, men de har jag inte. Behandla andra som dom behandlar dig..

Ska rycka in och jobba två nätter till nu för annars skulle dom inte kunna hinna göra alla ordrar. Lite mer pengar till mig! Och sen behöver jag inte svära över några förbannade kakor något mer det här året!! Jippie!
Vad händer sen då? Troligtvis blir jag nog återanställd om 1-3 månader då nattskiftet ska dra igång igen. Dom verkade vara mycket nöjd med oss tjejer på natten :-) (Frida, Elin & Jag) Annars så blir det att plugga på deltid. Har en del ämnen att plugga upp sen gymnasiet. Hade liten struligt tid där så jag har 7 ämnen att plugga igen. Skulle kännas bra att få alla godkända så det är gjort. Pluggar jag inte upp det nu så lär det väl aldrig bli av.

Nu ska jag ta och fortsätta tvätta kläder åt mig älskling, städa och fara och träffa Kurtan på arbetsförmedligen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback