Svininfluensa
Nu har jag vart hemma sen i måndags.. Eller jag jobbade 3 timmar då och 1 timma på tisdagen, pallade inte mer. Mådde inte nå vidare direkt. Nu känns de ganska skit och sitta hemma, jag vill ju jobba och tjäna kosing! Plus att man blir ju knäpp utav att bara sitta inne, det finns ju inget att göra!

Chefen ringde idag och undra hur det var med mig och om jag kunde komma och jobba imorgon. Mår lite bättre idag så det blir nog till att fara och jobba imorgon!
Nästan var ända jävel man säger till att man är sjuk tror att man har svininfluensan. Blir nästan en riktigt AAH-STAY-AWAY-reaktion. Jag har inte de, bara en vanlig förkylning, haha!

Min lilla söta pappa ha nästan ringt varje dag och hört hur det är med mig.

-
Men har du någon feber då?
- Nää jag ha kollat två ggr, då hade jag 37 igår och 36,8 idag och det är inte feber.
- Det var inte så att du råkade stå på vågen då? HÖHÖ!


Kanske inte alla som förstår Stenströmar humorn.

Nu vill jag bara få bort min cp hosta. Har kosta så mycket att de gör ju rent utav ont i magmusklerna nu. Host attacker är inte tummen upp. Vill ju fara och käka surströmming med paret Persson och Gryn imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du mår bättre! Vi kanske tar surströmmingen på lördag istället :)

Vi slutar kl 18 på lördag så de skull passa mkt bättre. Krya på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback