Nytt litet projekt!
Gissa vad jag ska få göra! En walk in closet! Hihi!
Nu när jag bor hemma hos mamma igen så har jag kanske världens bajsigaste rum. Fråd/sy rum/halv renoverat/ ingen ström. Schysst va? Njaa!
Jens ska ha det där rummet jag bor ni just nu, men då ska de fixas upp först. Och då ska jag ta hans. Jag lär ju bo hemma ett litet tag till så som de verkar just nu. Så hans gamla rum ska jag få göra om! Det är som 2-in-1 så då får jag min walk in closet! Det ska målas o grejas.

Hade t.o.m skissat upp föro visa pelle min idé om det där, haha.
- Pelle! Vi ska ha möte nu!
En stor suck.. Vad är de nu då?
- Jag har en värstaste värsting idé!


Måste försöka komma på vad jag vill ha för färg där inne, blir nog någon ljus iaf. Känner som inte för att ha blå väggar med Coca Cola och cross boardar. Njaaaaaaaaaaa! Bara inte min lille mamma ska komma och sabba för mig när de gäller färg valet, då blir det en syyyyr teles!
Oh så spännande! Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback