Negativ
Allting känns bara usch, fy och blä idag. Värdelöst, allting känns värdelöst. Man kliver upp as tidigt och jobbar, kommer hem och är hur less som helst men då är det bara och sätta sig och jobba igen. Vad gör man sen då? Nä då har man ingen ork till och göra någonting, då är det bara sitta hemma och vara död. Äta, sova och kliva upp igen och då är det samma visa igen.
Det är en bajs dag idag, en riktigt jävla bajs dag. Allting känns värdelöst. Känner mig lurad och utnyttjad. Jag vill ha något vettigt att göra, så de känns som man ha gjort något bra. Jag vill ha något bra, känna något bra.. Pest pest. Vad fan ska jag göra i helgen?!
Det här vart en riktigt jäkla depp-bajs-inlägg! Men man måste ha dåliga dagar ibland. Pest pest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback