Dejting
Tänk för att jag var på dejt igår!
Jag o Jennie dejtade! Haha! Hon bjöd mig på gó mat för att hon inte ville äta själv. Hon tämkte t.o.m fula sig så mycket att hon tänkte tända ljus, haha. Gott vare iaf. Kyckling curry gratäng vart de. Har ätit de en gång förut när jag och Jennie var och levde rövare hos henne mamma. Riktigt god maträtt! Hon är snäll min pära!

Kom ihåg de så väl den dagen. Vi var i Rundvik och hälsade på Jennies mamma en helg, käkade gó middag sen skulle jag och Jennie ut på rackartyg. Vi hade ju tjuvat alkohol av hennes mamma. Vad kan vi ha varit, 14 år? Sen for vi ut och svepte det där som tusan och hade skit skoj, bara hon och jag. Nej vi komme hem igen mådde jag fy urban. Spydde som ett as och Elisabeth, Jennies mamma, tog hand om mig.

- Men Therése hur mår du? Har du ätit för mycket godis?
- Ja oh, de måste ha vart det där godiset. Måste sluta äta så mycket sånt.

Haha, de måste ju ha luktat sprit som satan om mig ju. Nä skyller på att man ha ätit godis, hahah.

Tycker så synd om Elisabeth, hon hade fått vara med om lite av mitt och Jennies rackar tyg. Knövlar deras finaste kläder under täcket för att de ska se ut som att vi ligger i sängen och sover. Våld knyter ihop sänglakan och klättrar ut från deras lägenhet på andra våningen, snor varsin barncykel och cyklar in till Nordmaling från Rundvik. Haha!
Knövla kläderna funkade då faktiskt från lördag kväll till ca kl 14-15 på söndag, de såg faktiskt ut som att vi låg i sängen, men sen var roliga timmen över när hon fick veta vars vi egentligen var någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback