Big pära!
Idag ha Päran Fransson blivit stor! Hon fyller ju 20 år idag! Grattis grattis!
Droppade förbi henne en sväng när jag hade slutat jobba och gav henne en
! Hon vart så glad så.
Ikväll eller om 20 min ska jag skjutsa Jennie till Umeå, sen ska jag hämta henne i natt någon gång. Det känns inte som att de kommer blir före 02:00 iaf, haha. Hade gärna följt med om man inte hade vart så nedrans fattig. Buhu. Får ta igen det nästa helg istället! hade tänkt försöka göra en riktigt cool svampbob tårta åt henne, hon är ju som för svampbob den där fjanten, haha :-)

Kommentarer
Postat av: malin

banny heter han fotningen var i vännäs :) tack btw :)

Postat av: jessica

haha jahaa :P jag trodde du sjunkit så lågt!

2009-09-20 @ 10:24:46
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback