Road tripp
Verkar som man kanske ska ner till Eskilstun i på lördag, eller Torshälla hette de dit jag skulle. Mycket körning, 64 mil ner, tur man tycker om att köra bil iaf! Haha! Ska ner med lilla farmor och jul pynta i nått hus, sen om jag har tur kanske jag får träffa min älskade faster som jag inte ha träffat på 100 år känns de som.

Har då vart duktig och städat bilen inför resan ner, vill inte sitta i nån smutsig bil ner dit. Rent o fräscht skare vara! Skulle ha tvättat kärran också även fast den kommer bli lika fort smutsig igen, men ändå!

Nu blir det då till att bränna en ny skiva till bilen, annars kommer jag bli knäpp! Nå bra musik tips kanske? Inge lugn bajs musik så man kör av vägen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback