Pepparcookie
Var på besök på Pepparkaks fabriken i torsdags och fick kolla hur det gick till osv.
Man har fått höra mycket om peppen, mycket dåligt, de är då de ända jag minns. Bandet ska gå så fort och de ska va så stressigt, konstig chef, otrevlig personal, inga raster och rök/snus förbud. De måste jag då säga att inget av de stämde.

Alla va hur trevlig som helst som jag träffade där, inga problem alls. Fast de kanske också beror på vilka man jobbar med då. Bandet gick inte alls fort, fast de bror ju på hur stressad man är också. Chefen va trevlig fast man förstod inte så mycket av vad han sa, han bröt på danska eller va det var så man förstod som hälften. Det var bara att flina och nicka så de såg ut som man hängde med. Både jag och Sandra som kom dit på besök förstod knappt hälften utav vad han sa. Men trevlig av han iaf!
Raster ha man varannan timma tror jag det var om jag inte minns helt fel, jag tror jag har fyra st på mitt skift. 3 st på 10 min och en på 30 min. Så nog hinner man röka och snusa på sina raster allt.

Idag ska man jobba där iaf! 15:15 - 23:50, väldigt bra skift för mig ändå jag som är lite natt människa! :-)
Nä usch nu ha jag babblat klart, man kanske skulle ta och hitta på något innan man ska fara iväg o jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback