Epa traktor 4 life!
Jag måste bara berätta om min sjuka dröm jag hade, ibland kan man ju undra vad det är för fel på en alltså. Men de finns fan inge roligare än sjuka drömmar!

Jag drömde att jag hade en epa, ingen aning varför men jag var då iaf 20 år och hade en epa. Normal! Njaa! Och det var inte vilken epa som helst, nej nej o nej. En gammal
mercedes limosin, lite sådär halv skruttig.
Man kunde köra den både längst fram som man ska och och inte nog med de längst bak också, haha. Sen hade jag så klart de coolaste dörrarna, nödutgångsdörrar med ett sånt där lååångt handtag och inge fönster. Haha!
Kan man va coolare än så eller? Haha! Och i den crusiade jag och Jennie runt i. Hur tuff får man va egentligen? Hade jag kanske den coolaste epan i Bjurholm?! Hahaha!

Någon annan som har haft en sån där lagomt "normal" dröm som man bara inte kan glömma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback