Var sak har sin plats
I helgen har jag vart duktig!
Jag har pysslat lite till med väggmålningen, det är lite kvar och måla och lite fin justering. Jag och Pelle tvättade våra bilar i lördags. Jag fick tvätta min 2 ggr för att första gången vart de fusk tvätt så nu är den dubbelt så fin! Sen idag så har jag städat bilen + att jag och älsklingen har krattat baksidan här hemma! Nu känner jag mig duktig!

Jag har börjat vara så duktig att jag ha vart ute och gått varje dag också och tränar lite nu och då. Tummen upp til mig! Fast det blev tyvärr ingen promenad igår för att det vart så sent och dag ah jag haft så mycket göra. Men det får jag ta igen imorgon! Har försökt äta lite nyttigare också, mindre godis osv. Det går väl sådär med et men hehe.. Har lite svårt att låta bli gosakerna.

Jag fotat mammas lilla lurv tuss, Teddy, idag så jag får ta och lägga upp bilderna imorgon så ni får se den söta lilla gó valpen! :-D

Nu blir det nog sängen, ska upp och jobba 06:00 imorgon på skolan. Eller jag har typ inskolningen eller vad man ska säga. Det ska visas vart jag ska städa någonstans osv. Ska som vara uppe på skolan och städa i två veckor, sen blir det att fara tillbaka till kommunen och städa till sista augusti!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback