Tattoo
Glömde skriva i förra inlägget om vilka person nr tillhör.
  • Mamma
  • Pelle
  • Robin
  • Jens
  • Markus

Den ska byggas ut efter sommaren också, just nu är den förliten. Ska bygga ut den så dom gammeldags krumelurerna (vet inte vad de heter) fortsätter upp på ryggen. Är riktigt nöjd med den iaf, de gjorde ont längst upp men det var då klart värt de! Tack för dom fina kommentarerna :-)


Ja, jag vet att det är du som kommenterade B. Men jag lär ju inte vara den ända om 50-60år som har en tatuering o slapp hud direkt för att man åldras. Ska man måsta tänka sig för vad man gör nu för att man ska kanske ångra det i framtiden så finns det mycket man inte skulle ha gjort, men då finns det inget att lära sig av o växa på. Men det man känner är aldrig fel, och jag känner sort att de valet jag gjorde kommer jag aldrig att ångra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att ångra dig en vacker dag.. minns vad jag har sagt.

Den är Snygg när man är ung och vacker, men allt hänger plötsligt förr eller senare, "horte" man vill eller inte...

Du vet vem som skriver eller hur?? = ) Kram!

2009-05-22 @ 23:22:17
Postat av: jessica

haha vilken fin kommentar du fått här ovanför :p haha!



Ja men precis! och det va så roligt att hon verkade så stotlt över att bära den också

Postat av: Ankilika

Sen kanske man inte ens lever till att blir 40 heller. Då skulle det kännas rätt surt att ha avstått från någonting man verkligen ville ha.



Sv: Ja, det har du ju iofs rätt i, men nå brunt blir det inte ;)

2009-05-23 @ 11:15:54
URL: http://ankilika.blogg.se/
Postat av: Lina

Vem är B??

2009-06-05 @ 12:57:16
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback