Spikkorv
Alla snackar ju om dom där spikmattorna, jag funderar nästan seriöst på och skaffa en själv. Eller jag ska skaffa en! Känner mig nästan som en gamling men, haha.

Läste i Västerbottens kuriren om den. Men kan rulla ihop den så blir det en "spikkorv" då kan man använda den mot käken. Skulle vara perfekt om det blev bättre i käken, jag gnisslar ju tänder, biter ihop som fan och spänner. Så det är ju guld värt om man slapp alla spänningar och huvudvärken man får utav de.

Den ska vara bra för ryggen, kommer åt på många bra ställen. Den får blod ciruklationen att gå runt bättre och ökar syreupptagningen. Så har man stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm. så ska den kunna hjälpa till och få det att bli bättre.
Varför den får en att må så bra är för att den frisätter stora mängder endorfiner som är lycko hormoner som ger kroppen återhämtning och vila.

Låter ju nästan för bra för att vara så sant, eller? Helst för dom som måste springa till massören eller akupunktur varje månad och lägga ut en massa pengar på det.

Många somnar tydligen på den, låter lite små sjukt när man får ca 6000 spikar i ryggen men man vet ju inte förän man har provat själv om det hjälper en eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback