Ordning och reda
Idag har jag och honey vart riktigt duktiga!

Vi har stor städat så nu är det hur fint här som helst, sen har jag tvättat en massa. Det är bara kvar och torka fönsterna men det får jag ta och göra när dom har sopat gatorna som aldrig verkar bli av men. Jag fick till och med Honey att damm torka, kan säga att dte är inte ofta jag sett honom göra de. Han är så duktig :-)

Nu när städningen ha vart igång så jag har äggat
Papa Roach och Apollo Drive som tusan! Apollo Drive - Times är en låt alla borde lyssna på, tycker den är så bra, därför bjuder jag på den nu!



Igår när jag väntade på att Dick skulle komma förbi så syssel satte jag mig med att organisera om min garderob, det behövdes och usch så bra det blev. En riktigt stor tummen upp till mig alltså!
Nu väntar jag bara på att honey ska komma hem igen. Han är så duktig och byter däck på bilen, sen ska vi unna oss en riktigt fet och god pizza! Det förtjänar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback