Ingen sol
Jag och Honey skulle åka in till Umeå idag och vart lite smått besviken att det inte var lika härligt väder som det var igår, vi hade ju tänkt ta oss nå gott fika och sätta oss i Umeå o må gott, men det var då bara lite mulet. Men fika vart de ändå!
Hann springa runt på lite affärer tvärt åså.
Igår vart de grillning, Dick komme förbi och grillade med oss. Riktigt gott med grillat alltså, mums!!

Nu har vi nyss käkat, väntar bara på att Dickan ska komma förbi så jag får klippa honom. Nu ska ni inte tro jag är lika duktig som
Jessica på och klippa utan jag använder ju faktiskt trimmer! Kanske lite fusk men, hehe.

Kommentarer
Postat av: jessica

tihii :) men de ä fina grejjer, då bli de jämt å fint ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback