Corner creek tattoo
Då var tatueringen gjord, det tog bara en timma. Päran, Jennie, fick då ligga i 2 timmar.

Det gjorde inte alls lika ont som jag trodde det skulle göra. Men när han körde skuggningen längst upp på revbenen gjorde det förbannat ont måste jag då erkänna, inte en skön känsla alltså. Kändes bokstavligen som han körde in nålarna rakt in i revbenet och hela bröstkorgen vibrerade. Usch! Men nu känner jag mig fan stolt ska jag lova som överlevde det.
Det blir då till att bygga ut tatueringen senare iaf, den ska bli större! Jag får ta och lägga upp en bild senare så får ni se resultatet.

e n   k ä f t   s m ä l l  s k u l l e   i n t e   s k a d a !
Idiotiska jävla gamlingar alltså, dom tror ju att dom kan bete sig hur som helst alltså. En stor fet jävla saftig käft smäll förtjänar då vissa!
Jag och Päran skulle gå in på Ica kvantum på Umedalen och snabb köpa gla pack och tejp, när jag kommer ut senare så får jag höra ett en gubbjävel har smällt upp sin dörr på min kära passat!

Dick satt ju i bilen medan jag och Jennie gick in. Gubbe kommer och ska sätta sig i bilen, smäller upp dörren. Dick kollar på honom frågande va fan han håller på med sen hyttar alla 3 gamlingarna i bilen med nävarna och en gamling som körde räkte fingret och stack. Va fan är de för beteende då?! Men de måste fan ah vart en rolig syn, haha!

Nu vart de ju inte direkt en allvarlig skada direkt, de handlar knappt om en centimeter men det som gjorde mig så förbannad var att HAN vart förbannad. Vad hade jag gjort för fel då? Jag hade parkerat rätt, inom min ruta och så att han skulle kunna ta sig in i sin bil med lagomt mellan rum. Så det fanns då inget den sur jäveln kunde gnälla om.

Dick hann inte ta reg nummret heller så jag blåste mot Bjurholms hållet i hopp om att gubbjäveln åkte dit också men icket, annars hade han fått en väldigt förbannad bilist bakom sig. Det kändes ganska onödigt och anmäla honom för en så liten repa men ändå värt för han hemska beteende.
Hade jag vart där skulle jag fan tagit nycklarna och dragit dom efter hans nya jävla fitt satans Volvo! Jag hade då inte tvekat.

Kommentarer
Postat av: jessica

Få ja se bild!!! nyfiken!

Postat av: Lina

Jaa bild.. =D

2009-05-05 @ 15:27:12
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Leia

Jag skulle aldrig våga tatuera mig.



Kramar =)

2009-05-06 @ 19:41:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback