Nightmare
I morse när jag vaknade fick man som tänka 2 ggr om det verkligen hade hänt, det kändes som så verkligt haha.

Jag drömde att jag vart gravid, och dom som känner mig vet att jag vill inte ha barn utan jag ska bara ha mig en liten söt tockis fralla.. Då är jag nöjd, dte blir min lilla bebis! Har sominga större funderingar på barn direkt.

Hur som helst så vart jag på smällen en dag och istället för 9 månader så var det 9 dagar. Magen växte varje dag så det bara knakade om de och jag grät o grät. Jag hade så ont så jag kunde knappt gå eller stå. Fy fan vilken ångest jag hade... och ont! Jag ville ju inte ha barn nu! Sen sista dagen tänkte jag.."Kanske kommer gå bra ändå, kanske inte är så dumt."
När det var den 9:de dagen så försvann bara magen och ingen bäbis kom utan magen bara hängde.. Uuuh.
Någon som tog min bebis..

Nu känner man sig ju aldrig vrickad som sitter och skriver sånt här men de var ju bara en dröm, haha. Jag brukar inte ha så normala drömar i vanlia fall heller så men.
Och allt var säkert bara för att jag gläfsade så mycket igår och fick ont i magen, då fick jag den här drömmen pga de. Sjukt! Jag är en sjuk människa! Haha! Men den var i alla fall hemsk!


Nej ikväll blir dte bio med älsklingen, Baksmällan ska vi se!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha stackars dig! :P jag brukar också drömma sjuka drömmar, jag drömde häromveckan att jag blev våldtagen av min chef!!! de va hemskt..



haha jaa visst är den stygg bloggen. jag höll ju på gå åt när jag läste den.. haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback