Äntligen ska jag få sova!
Nu har man jobbat klart.. Nu blir det sängen och sen ska man vara på jobbet 06.30. Stor fet jävla suck!

I helgen har det vart en piss helg känns det som! Fredagen började bra och slutade skit.. Fick jobba över lite granna den dagen. Sen såg man fram emot och få komma hem. Älsklingen skulle få sitt x-box som han hade beställt så vi skulle nörda de. Vi spelade lite grann, trött  och slitna som vi var. Sen skulle vi se film.. Nä vad händer då? Nä då funkar inte ljudet på tvn, de funkar bara till x boxet. Och älsklingen vart riktigt dåligt humör. Fick även skjutsa lillebror Jens fram och tillbaka till Angsjön.

Lördagen så var det jobb också på kvällen så drog jag, älsklingen, bror Robin och Linnea in till Umeå för och se på bio. Jag o älsklingen såg Baksmällan som var faktiskt riktigt stygg. Och Linnea och Robin såg Terminator. Sen drog vi förbi knarkhuset (som Päran skulle ha sagt) uppe på Sofiehem, det ser så himla skumt ut alltså. Massor med skumma grejer på gården. Men skoj!

Sen vart de söndag..  Klev upp efter 9 och gjorde sig i ordning för att åka och titta på brors konfermation. Det spö regnade så när man skulle fota alla som tog konfan ute så såg  ingen av dom speciellt nöjd ut. Det var 2 bajs kort!
Och ikväll har jag bara jobba jobba jobba.. Jag vill sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback