Yes man
Det var en bra bio! Nog för jag hade lite svårt att koncentrera mig på själva filmen.
Jag satt nämligen brevid en som inte verkade ha duschat på en vecka och typ kramats med en ko. Det var en så jävulsk stank!.. Försökte härda ut och tänka att jag vänjer mig nog, efter en stund. Hah, nu känner jag ju ingen lukt, tänkte jag. Värst va det är så rör lukt-pojken på sig och de kommer världens stank igen.. USCH! Skadar fan inte och duscha hörredu.  Plus att jag hade Långben bakom mig som hade sina knän ända mot stolen och knuffades till lite nu och då.

Jennie bara skrattade åt mig och tyckte de va skit kul, hon som valde platser först och inte behövde sitta brevid nån pina. Haha!

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHAHA!! stackars dig therese!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback