suck
Pratade med mamma idag o att fara till fjällen. Hon och Pluppan hade redan kollat upp Kittelfjäll och där skulle de gå på 7000:- bara för en vecka.. Dyrt! Jävla bajs! Sen är Pluppans chef lite konstig så det är inte säkert att han ens skulle få ledig. Hmpf.
Jag ska till fjällen!


Igår var jag och hälsade på mamma och Pelle, dom skulle spela Sing Star som mamma nyss hade köpt. Gissa vem som fann? PELLE! Haha! Det tyckte jag var skit tufft! Jag hade bränt ut ett nytt spel åt dom så de funkade inte riktigt hundra, vete tusan varför. Var tvungen att stänga av spelet lite nu och då för att det hakade upp sig. Ska bränna ett nytt ikväll innan vi drar till David & Lina i Gräsmyr!

Kommentarer
Postat av: jessica

heej! ja läste vk ida å kolla på bilder som bjurholmare tage, å då undra ja vaffö allre du hedde upp nå bilder där å plötsligt så såg ja att du gjort de ;) ja ä en beundrare av dina bilder! ja tyck du göre bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback