snoppili snopp
Nu har turbarnet, min äldsta bror Robin, åkt till Thailand och där ska den tur lurken vara i 2 ½ vecka. Hmpf, lagomt avundsjuk är man kan jag allt lova. Han åkte i onsdags 05:00 på morgonen. Där är han med kusinerna, morbror o Annica. Minus en kusin för han valde att stanna kvar i kalla Sverige och jobba istället. Hur kan man göra de istället för at få komma bort till Thailand i 2½ vecka?! Galen människa...

Nu ha man vart ganska duktig ända at sluta snusa o röka. Nog för att jag ha tjurrökt 1 gång o tagit en snus i måndags men de var för att mina plåster tog slut. Men jag tycker ändå att jag ha vart duktig! Pelle, min plast pappa, har gett sig in på at sluta snusa o röka också och han kör ocså på nikotion plåster. Han tycker också att dom gör ont. Känns precis som en stelkramps spruta, fast det känns bara så en stund som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback