över 24 timmar
Nu ska jag göra en dyngis igen. Jag var ju så stolt bara här och veckan för att jag hade en dyngsrytmen, men så klart så ska det ju brytas ganska fort. Börjar bli ganska less. Kan vara vaken länge och sova lite. Fast iofs så ha jag inte haft något att kliva upp till dom här senaste dagarna. Ska jag någonstans så kan jag kliva upp vilken stid som helst, spelar ingen roll hur lite jag har sovit. Hatar det där med dyngsrytm.

Hörde dessutom att det var någon som sa att de hade berättat på radion att om man sover under 3 timmar så förkalkas man.. Hmm.

Hur ska jag fördriva tiden idag då så man inte somnar? Jadu, funderar på att fara ut och fota lite. Det ser ut att vara ganska bra väder idag iaf, inte nå monligt så man kanske kan få sig nå bra bilder. Sen kanske man skulle ha satt sig och jobbat lite, fast de kändes då bara drygt. Sen så klart blir det ju att se massor med Weeds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback