Nyårslöftena
Ja ett av mina går inte bra.. eller några. Ett av dom är att försöka sluta snusa. Jag snusar så oerhört mkt, kan ju snusa upp en dosa på en dag nästan.. Inte bra. Nu får det bli skärpning här alltså. Lika så med dyngsrytmen. Klockan är 06:10 nu och jag har inte ens gått o lagt mig än. Suck.

Sen ett annat som inte går så bra som jag har gett som nyårslöfte och försöka ändra på.
Jag har en störd tendens att när jag inte hör vad folk säger så skrattar jag bara eller säger bara "Ja" och flinar. Bara för att jag inte vill säga "Va?" flera ggr. Det får en ju aldrig att se dum ut, haha!
Eller tvärtom, att jag säger en sak och den andra hör fel så orkar jag inte säga de jag egentligen sa. Det hände ju en ganska störd sak här om dagen. Jag gick in på en kiosk här i närheten där jag bor, brukar prata mycket med ägarna där.

När jag står och betalar så kollar jag ner på jackan "Men gud vilket katthår jag har på jackan" och försöker borsta bort de. Då säger han bakom disken. "Ja det är inte bra det där, det är nästan som att man har hål i läppen. Det blir sådär ibland när jag dricker kaffe, då droppar det bara" Då tror ju han att jag stod och dregla! Haha!
Och som i den situationen så ides jag inte säga vad jag egentligen sa utan bara skrattar och flinar. Man är ju bra knepig alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback