Mörkt
Det vart en foto kväll nu igen, jag ger men då aldrig förän fotona blir riktigt bra haha. Och det här gången hade jag faktiskt en reflex på mig som tanten där skällde på mig förra gången för att jag inte syntes, hahah!
Jag var ute i Lill Vännäs igen och fotade vyn över Bjurholm. Skit läskigt är det att stå där ute i skogen och alldeles bäck svart. När jag körde nå älgar stod och skrek eller vad man ska säga så var jag ganska snabb därifrån, inte allt för kaxig är man. Haha!




Jag är så sjukt sugen på att se på bio! Men sen dunder bra ekonomin stoppar en nästan. Yes man vill jag se! Jim Carrey är ju bara hur tuff som helst. Sjuk människa!

Nu ska jag väl fortsätta och se lite Weeds, sju jävla bra serie alltså. Det är nästan lätt lika bra som Desperate Housewives :-D Så nu ska jag börja på säsong två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback