Gamm tanta
Ja då var man 20 nu då, fyllde år i torsdags och min bror Robin som fyllde 15. Det var väl en okej dag. Fick lite pengar åså.. Det blev frukt bricka på fredagen så Pelle kunde vara med och äta också för han hade jobbat natt tidigare i veckan.

Det har vart ett par piss dagar alltså, har inte vart på något bra humör alls. Deppig som tusan och blir tokig för minsta lilla. Idag var jag iaf duktig och tog mig faktiskt ut på en promenad, så då kändes de väl lite bättre. Just nu är jag så trött, måste väl ta och sova snart kanske. Det blir Umeå imorgon iaf, skulle följa med mamma in på en grej sen ska väl väl snabb gå o handla.. :-)

Hade tänkt lägga upp några nya foton men min dator är lika cp fortfarande. Måste försöka fixa det på något vis.. Hade man haft pengar så skulle jag utan tvekan köpt en ny.

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis i efterskott :)

Postat av: Lina

Grattis i efterskott gamling! Nu kan Cardan inte skryta om att han har en flicksnärta till tjej längre =D

2009-01-26 @ 18:35:35
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback