Bok feber
Åh, jag blir så peppad utav att läsa i min fotoböcker. Det bara pippar! FOTA! FOTA! FOTA!
Fast man känner sig ju indre peppad på att gå ut och fota. For ut idag och då fick jag skäll för att jag tydligen inte syntes när jag stod där och fotade efter vägen.. Hmm.. Så mörkt va det väl inte? Hon tyckte då att jag skulle he på mig massa reflexer. Då drog jag hem haha. Nog för att jag höll på att frysa tårna av mig också men. Värst va det är måste jag väl börja på att ta på mig skoterskorna varje gång jag ska ut och fota för att inte känna att tårna ska ramla av.

Jag har då verkligen en läs lus till pojkvän alltså. Han fick ju böcker av mig och hans mamma i julklapp som han ville ha. (Och som var så svåra att få tag i dessutom, Sanningens svärd.) Han har läst 7-8 st bäcker på en vecka och varje bok ligger väl på en 300-400 sidor. Läs tokig!

Nej nu ska jag försöka hitta nått att fota i lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback