Bad hair day
Nu har jag världens krull efter jag och Jennie var och simmade idag, inte coolt. Men som tur så har jag min bästa vän plattången! :-) Börjar nästan undra om jag egentligen hade en pappa som hade världens afrokrull eftersom mitt hår blir så ruskigt krulligt. Hmm..
Riktigt skönt och få fara och simma iaf. Nog för att vi var nästan helst slut efter ha simmat tre längder på raken haha. Blev till att sola lite grann också i dunder solariet, älskar det! Förutom att den pratar väldigt högt! Sen basta lite på de :-)

Efter att ha vart på badhuset så drog vi hem till mig och gjorde oss lite milkshake och kollade på film, Heartbreake Kid. Vi har äntligen fått film kanaler igen på boxern! :-D
Försöker att ta mig och simma iaf en gång i veckan men de går ganska segt, försöker ju bli lite nyttig men de håller inte i längden. Gå en promenad varje dag skulle man ha behövt också, börjar bli så förbannat lat. Usch!

Nej, nu ska jag göra lite fix till "Bjurholm 250 år" loggan och hoppas på att ordinarie personalen på förskolan kommer att vara sjuka imorgon också (förlåt!) så man får jobba lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback