Avväjning
Nu trodde ni allt att jag höll på med nå dumheter va! Haha!
Det blir snus avväjning för mig del imorgon. Det låter så dramatiskt, snusavväjning. Ska sluta snusa imorgon iaf och sluta upp med mitt tjuvrökande som jag har dessutom.
Det känns nästan förjävligt och sluta upp med nikotinet, känns nästan som man förlorar en hobby eller vad man ska säga. Ah, det där lät fan dumt men jag kommer väl bli dubbelt så göra lös än vad jag brukar vara. Men har man gett ett nyårslöfte så har man.

Jag har vart och köpt nikotinplåster på Apoteket idag, hon tyckte att jag skulle ta plåster så då blir det till att prova de. Sist jag provade dom så var jag väl inte så seriös med och sluta röka men jag tyckte plåsterna gjorde fan ont, kändes som att man hade fått en stelkrampsspruta. Förhoppningsvis så kommer de inte bli så den här gången.

Idag vaknade jag 04:30, den ni! Och jag som ska simma idag, suck. Kommer väl att somna i bassängen helst. Blev frågad om jag var intresserad av ett heltids jobb idag också, hihi! Snart ska jag fara och träffa lille Kurtan på arbetsförmedlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback