Americas next topmodel


21:00 på TV3.. Nu börjar en ny säsong!
Jag tror jag har sett vart ända program, jag har ingen aning varför jag följer det men. Jag vill direkt inte bli en modell själv så. Roligt och se hur de flippar ut ibland? Nämen det är roligt och se hur bilderna blir osv. Skulle jag vara lika duktig som dom där fotograferna så skulle jag vara riktigt nöjd, haha.

Men jag missar ju så klart det första programmet eftersim det blir bio ikväll. Det är ju bara att ladda ner avsnittet senare.

NU tror jag att det ska bli till och laga lite mat innan jag drar. Korvstroganoff och ris lät som gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja, och sen säljer jag dem! Nej men jag skulle visa David alla dina fotobilder och så var jag väl inne och läste kommentarer på vissa också (David var impad btw) och jag leker alltid med musen. Eh ja, men du vet, tolka det rätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback