7:00
Ännu en dag på dagis. Idag jobbade jag 7:00-12:30, första gången jag var med på öpppningen och första gången jag var med barnen på vilan och de gick riktigt bra så jag är stolt över mig själv! :-D Ordinarie personalen verkar ligga i influensa, har fått jobba två dagar nu som vikare så hoppas att man kanske får jobba imorgon också :-D

Ikväll blir det väl till och simma med Jennie kanske.. och soooola! Det är ett riktigt dunder bra solarium dom har på badhuset alltså! Dom i Umeå som jag rbukar vara på kan ju ta sig långt rupp i röven.

Nu ska jag väl ta och försöka jobba lite grann. Har fått lite jobb från Tryckt, lite logger o annonser, bara roliga jobb! Men först blir det ett avsnitt av Desperate Housewives! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback