Yran
Jag orkar inte skriva så mycket idag känner mig bra nog slö alltså.
I morse när man skulle kliva upp till jobbet va då det drygaste. Ont i halsen, trött som fan.. Ingen energi alls. Den gick åt på yran. Jobbade bara två timmar idag och gjorde bort de viktigaste sen for jag då hem igen klockan 9 och la mig och sov.. Låg däckad till klockan 15 och känner mig fortfarande lika död. Imorgon blir det till och vara hemmma också så halsen kanske går till sig. Sen blir det till och jobba vare sig halsen mår bra eller inte!
Men roligt hade man då fan i helgen alltså, vilken super helg. Kan då inte klaga!

Laddar upp blite bilder sen och skriver lite mera senare. Nu vlir det nog en go jävla fet pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback