Semester! Hell yeah!
Nu har städ tanten 5 dagars semester, bättre än ingenting!
Men jag åker på och jobba imorgon iaf, hade ju lovat Stellan Olofsson för ungefär 2 månader sen att komma och fota lastbilarna. Sen kom jag faktiskt på att jag skrev fel i förra inlägget. Lastbils mässan kommer att vara i Näsmark inte Näsland. Tur man kan byarna bra utanför Bjurholm, haha.
Tror det blir till att dra ner till Sundsvall och Östersund igen på min lilla semester, fast den här gången blir de då E4an tack o lov till Östersund. Känns som att det kommer gå myyycket fortare. Fast jag får inte köra för att mamma är åkrädd så får se hur lång tid det tar.
Nej nu ska jag nog ta och unna mig en film och äta massa bläfs.

- 2 l Coca Cola
- Pringles
- Foto tidning
- Trisslott
- Film


Det är fan en härlig fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback