Lyckliga lördag
11:00 - 19:30 jobbade jag på lördagen
Det var riktigt plågeri nästan med värmen, usch så varmt det var! Tyckte så synd och Cardan och Robin som var tvungen att sitta vid maskinerna och jobba i den värmen. Blåste in till Bjurholm en tväris för att hämta nå grejer bla. en fläkt åt grabbarna så dom inte skulle dö haha.
Skoj var det iaf på lastbilsmässan, rätt mycket folk faktiskt. Hoppas det blir en årlig grej det dära, en riktigt bra grej av Stellan att komma på. Roligt att någon i Bjurholm försöker att hitta på något!

Det var inte bara det som hände på den lyckliga lördagen. Min faster försökte skicka ett mms till mig två ggr som aldrig riktigt kom fram. Senare så fick jag ett sms om att hon och Linda hade gift sig i Drottningholms slottpark. Åh, vad glad jag vart! :-D Min gamle faster ha gift sig! Nu måste man ju verkligen fara ner och hälsa på dom någon gång! Åh, vad glad jag är för deras skull, så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback