Verkligheten slår tillbaka
Usch, allt känns så drygt. Har en hel del och göra och allt känns hur jobbbigt som helst. Man skulle ha vart som bamse, dricka dunderhoung så man blir stor och stark så man orkar med något.
Måste egentligen flytta i veckan men jag vet fan inte hur jag ska orka med de. De måste göras men vet inte vart jag ska finna orken. Vill ha mitt eget ställe, vill vara själv. Kan inte ens skaffa mitt eget ställe och det känns riktigt fittigt. Allting här är så tätt inpå, blir lätt på dåligt humör.. Jag vill vara själv. Det känns bara allmänt drygt!
Några gyllene dagar utomlands blir dte inte heller. Pärans bil har pajat så hon måste laga den och sen ha de kommit en del saker för min del också som man måste betala. Får försöka tänka att man måste ha det kasst ibland för att kunna få glada stunder.
Man känner verkligen nu att man har kommit tillbaka till verkligheten sen helgen, kuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback