Inte den minsta lilla tur
Nej, det kan man ju lugnt säga.
Igår var jag hemma pga min onda hals sen Storsjöyran så jag tänkte sätta mig ner och fixa lite bilder som jag aldrig hinner annars om dagarna. Jag har ju tidigare skrivit om att mitt 4 GB minneskort gick sönder på Bjurholmsdagarna då jag skulle fota åt Burholms IF. Nu minns jag också att fotbolls matchen jag fotade här i Bjurholm när min minsta bror var och spelade var ju också på det där minneskortet. Och det var faktiskt fina bilder på det där korttet, tro ni jag känner mig lite sur nu kanske? Åååh!
Blir iaf till att åka in till Umeå idag och göra några ärenden bland annat att lämna in mitt minneskort på
ProPrint och se om dom kan rädda några av mina bilder som ligger på kortet. Hoppas Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Therese! :)

2009-08-05 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback