heeelgeeen
Vad har man gjort i helgen då? Hmm.. njaa. I fredags så for jag och Jennie till Umeå och kikade runt, shoppi shop! Jennie Päran Fransson som lyckas med allt, hon ringde åt mig när vi var inne på H&M

- Du måste komma och hjälpa mig!
- Vad är det då?
- Jag tar mig inte ut ur provrummet!!


Då har hon bara gått in i provrummet och missat lappen som står på dörren "Trasigt handtag"! Inte nog med de så fick vi 5 st "nära-döden-upplevelser" på väg in till Umeå. Folk som kör och inte har någon koll alls.



Iaf så vart de ett par fina stövlar, leggins, en tröja, midjebälte och lite smått o gott! :-)

På lördagen så var jag fyllechaffis åt min mor och Pluppan, medans dom var på nå partaj där så for jag och Isak runt på lite hopp o lek! Spännande saker!

Vad gör man på en söndag då? Jo man spelar bingo lotto! Haha! Pensionärerna jag och Jennie skulle egentligen göra de men då hade den korven blivit dålig så henne ville jag inte vara med. Då vart det att hjälpa paret Persson med och inventera på ICA. Ca. 400 varor på 4 timmar hann jag med, kanske inte så illa va?
Jag måste ju ha Sveriges sämsta immunförsvar, jag ha blivit sjuk utav och stå i frysen och räknat varor. Hur kasst är inte de då? Så lätt sjuk brukar jag då inte bli, nedrans!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men stackare där, ha du blivit sjuk? :/

Tack för hälpen iaf! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback