two years och kaos

Två hela år har vi vart tillsammans idag. Jag och min underbara honey, Cardan.
Vi har haft våra bra och dåliga stunder, som precis alla andra har. Och de finns ingen annan jag vill vara med. Älskar dig så himla mycket älskling! :-)

Idag hade vi tänkt ha de mysigt eftersom de är våran dag. Käka middag åså :-) ... men de vart lite ändrade planer idag.
Någon ringde och väckte mig, dte var min far. Han berättade att min låtsas mamma, Barbro,  har VRIDIT av foten och ligger nu på sjukhuset. Så det var bara och kliva upp, göra sig iordning. Köpte blommor ch lite annat för mina sista pengar den här månaden och raka vägen in till Umeå.

Hon verkade må ganska bra iaf efter de som hänt. Hon berättade hur de hade gått till och hon och min tredje halvbror, Markus, hade vart ute i skogen och skulle kolla på någon grotta, Anna Lotta grottan. Sen hade hon klivit fel och foten hade vridits av. USCH OCH FY! Som tur var de några bergsklättrare där som håll på med läkarutbildningen så de kunde hjälpa henne tills ambulansen kom.

Nu kommer jag att sova hos min pappa ikväll så han kan fara iväg och jobba imorgon. Han har fått vara hemma idag så Markus har kunnat ta sig till skolan. Så imorgon är det jag ska ska hjälpa Markus och jag ska vara uppe kl 7 på morgonen!!! Usch så hemskt, är inte en morgon människa direkt.
Ska väl göra frukost osv åt honom och se till att han tar sg iväg med taxin så han tar sig till skolan. Sen vid lunch ska jag hämta min låtsas mamma som kommer att få komma hem från sjukhuset.


Nej nu ska jag ta och fortsätta jobba med Bjurholms guiden!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis till 2 år tillsammans :)

2008-09-09 @ 11:18:59
Postat av: Lina

Men Grattis! Jag trodde ni hade vart ihop nästan lika länge som oss.

Hur vred hon av foten? lät mindre trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback